نویسندگی در بارسای رویایی

تاریخ : 6 / 1برچسب:,
زمان انتشار :13:50.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

پس از 5 ماه تعطیلی این وبسایت به درخواست تعداد کثیری از هواداران تصمیم گرفتیم بارسای رویایی را به روال گذشته ی خود بازگردانیم.

بدین منظور به تعدادی نویسنده ی فعال نیازمندیم

درصورت تمایل به مدیریت این وبسایت، از طریق راه های زیر با ما تماس حاصل فرمایید :

لاین : sina.l.m.l.d.b

اینستاگرام : dreamybarca

ایمیل : dreamybarca@yahoo.com

حداکثر تا 4 روز آینده به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد

باتشکر



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت15:32---6 خرداد 1394
برای نویسندگی باید چیکار کنم؟

pedram
ساعت1:43---13 فروردين 1394
ببخشید بعد وقتی ایمیل اومد من باید چه کار کنم
پاسخ: اکانتتونو ساختم. لطفا ایمیلتونو چک کنید


pedram
ساعت1:37---13 فروردين 1394
اقای مدیر اگ ه منو برای نویسندگی تایید کردین برای من ایمیلی نیومده خواهشا اقدام کنید ایمیلم هم mohanadmostafapoor@gmail.com
پاسخ: سلام...شرمنده سرم خیلی شلوغ بود اصلا فرصت نکردم کامنتها و ایمیلامو چک کنم


pedram
ساعت1:25---13 فروردين 1394
سلام ببخشید من دیروز بهتون برای نویسندگی ایمیل زدم ولی جواب ندادید من درخواست کردم تا نویسنده ی سایت شم میشه جواب بدید
پاسخ: سلام.شرمنده.دیروز به نت دسترسی نداشتم


maryam
ساعت19:49---12 فروردين 1394
سلام...مرسي ك دوباره ميخوايين سايتو فعال كنيد
سايت خوبي دارين...مرسي بابت زحمتاتون
پاسخ: درود برشما...ممنون از حمایتتون


pedram
ساعت21:32---11 فروردين 1394
سلام ببخشید چن وقت پیش وقتی سایت غر فعال بود من یه دیدگاه گذاشتم لطفا اونو تاییید کنید مزسی بعد یه سوال سایتتون دیگه شروع به کار می کنه دیگه از این به بعد
پاسخ: سلام...نظر شما تایید و با پیشنهادتون موافقت شده...به هر حال تمام سعی من بازسازی این وبگاهه و تنها درصورتیکه دوستان با ما در زمینه ی نویسندگی اعلام آمادگی کنن این امر میسر میشه!


امیرحسین (مدیر)
ساعت10:53---11 فروردين 1394
سلام ! لطفا به ما بپیوندید تا گامی نزدیک تر به بزرگترین مرجع خبری بارسلونا برداریم !

لطفا به چت سایت ما بیاید !
پاسخ: سلام. نه تمایلی به ادغام سایتها دارم و نه وقت انجام این کار و رسیدگی های لازم رو...ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.